2014. szeptember 18., csütörtök

Szept. 18. / csütörtök

Gyönyörű idő van ma!
Igazi indián nyár ez, csak tartson sokáig!
Már reggel kivittem az ágyneműket, nem csak a használatban lévőket, de az ágynemű tartósakat is, hadd süsse a nap őket!
Nagyon szeretem a napsütötte ágynemű illatát!
Többnyire kinn kerestem elfoglaltságot, vétek ilyen szép napon a lakásban lenni.
Megalapoztam a jövő évi fokhagymatermést!! Elduggattam a gerezdeket. Igaz, életemben először csinálok ilyet, de egyszer mindennek eljön az ideje :) Most ennek jött el...
(tavasszal duggattam én sokszor, de az őszi eleddig elmaradt)

Másodvetésnek, igaz elég későn, de vetettünk zöldbabot. Most kezd hüvelyesedni. Az egyik bokor kicsi kora óta elüt a többitől. Látszott rajta, hogy folyós bab, erőteljesen növelte a kapaszkodó indáit. Tőle fél méterre van egy fiatal kis szilvafa. Annyira érdekes, hogy e felé a fa felé törekedett növekedni kezdettől!
Vajon honnan tudta, hogy arra kell?
Miért nem a másik három oldalra iparkodott?
Milyen érzékszervei vannak egy kis bab növénykének, hogy tudja, arrafelé fog kapaszkodót találni?
Zemberrel csodájára járunk ennek a jelenségnek, ma aztán már le is fotóztam, ahogy rendületlenül kúszik fölfele, már behálózta  a fácskát, biztos kapaszkodót találva.





Azt olvastam, hogy a Fidesz- KDNP kispesti polgármester jelöltje és csapata finom, ropogós zöld-almát fog osztogatni szeptember 20-án egy játszótér mellett.
Bolondos gondolatok jutottak eszembe! Milyen jó lenne, ha ezt nálunk is bevezetnék!
Anett osztogathatna például órákat, Feri elhúzhatná mindenkinek a nótáját (lehet, hogy el is húzza),
Benyák úr bort mérhetne,  Tibi libamájat, Fröschl úr befizethetné helyettünk  a súlyadót,  Tünde ingyen pályázatírást vállalhatna.
...és akkor még nem beszéltem a harminc képviselő jelöltről :)
(Remélem, humorodnál vagy, kedves Olvasó )

"Mondd, te kit választanál?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése