2014. augusztus 12., kedd

Kedd / aug. 12.

Szép napra ébredtünk ma is, Istennek hála! Elsuttogtam magamban háromszor, amit bátyámtól tanultam.
"Krisztusi fehér fényt kérek, magamra és a családomra!"
Azt mondja, őt ez megnyugtatja, segíti. Ha így van, én is mondogatom, ártani nem árthat, és talán meghallják kérésem valahol....
Tegnap a facén egyik ismerősöm feltette a kérdést:
"Tényleg ide jutott a világ? Senki nem akar, nem tud örülni?"
Én meg ezt írtam oda:
" Én tudok örülni! 
Örülök, hogy ép kezem, lábam, örülök, hogy látok és hallok. Örülök, hogy ma még tudottan nincs visszafordíthatatlan betegségem. Örülök minden napnak, ami baj nélkül múlik el fölöttem. Örülök, hogy nem vagyok egyedül, van társam, vannak barátaim. 
Ebben a korban sok embernek már ennyi sem jut.
 Aminek nem örülök, az nagyon hosszú lista lenne, jórészt tőlünk objektív okok miatt."

...és ezt teljes őszinteséggel írtam. 

Most pl. örülök, hogy nyugodt éjszakánk volt, örömmel töltött el félálmomban a hálószobába beszivárgó, frissen főzött kávé illata.
Behallatszott Zember neszezése, készülődése borotválkozáshoz. Szeretem, hogy ezt minden nap megteszi, nincs az a kapkodós reggel, hogy elmaradjon.

Szeretem nap lesz, mert hazajönnek Tónikámék! Apukánál a virágoskertben edzenek kicsit, nagyon kigazosodott a sok esőtől. 

Délután egy órakor intettünk búcsút Bátyámnak és  Margónak. Kész apukám kertje, gaztalanított állapotban, nagyon üde, nagyon szép. Hogy örülne ennek édesanyánk! 
Apukánk sajnos nem örült sem a bátyáméknak, sem a kertnek, mert mostanában egyre többet alszik, átaludta a délelőttöt is. Hamarosan megyek és felkeltem, mert enni kell, ha bármily' keveset is, és egy kis folyadékot is muszáj beleerőltetni. Ezért kissé morcos szokott lenni,  sőt mondhatnám, hogy nagyon mérges, de neki ezt is szabad! 
Mint ahogy szabad bort innia, és szabadna akármit megennie, amit megkíván. Ezekből az étel nem érdekli, de vörösbor mindig van az asztalon, és kis ásványvizes fröccsöt még haragvó állapotában is elfogad.

Tónikámékkal kicsit üldögéltünk a diófa alatt, kávéztunk, jégkrémeztünk, meghánytuk-vetettük a világ dolgait, szidtunk jobbra, szidtunk balra, majd áttértünk szép családi emlékekre, most éppen Orcsik papa viselt dolgaira, jót nevettünk rajta, magunkon.

Mikor elmentek, és be akartam zárni a kaput, akkor kiderült, hogy Tónikám megint eltüntette a mobil zárunkat, ugyanis ő nyitotta ki reggel, tehát csak ő tüntethette el.  Zuram szerint csak mi vagyunk erre képesek, a két tesó, ugyanis Tónikám éppen olyan eltüntető művész, mint én! Ha valamit valahova leteszünk, az biztos, hogy egy ideig nincs meg! Tónikám nyaralásunkkor, házpásztorként is eltüntetett egy kapuzárat, azóta sem találjuk! 
Szerencsére,  Zuram ismer bennünket, tudja, mire számíthat, hát van pár db. arra az esetre, ha netán a mi kezünkbe kerülne :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése