2014. augusztus 20., szerda

Szerda / aug. 20.

Ünnep, ünnep!
Mióta eszem tudom,  augusztus 20-a István király nevével és az új kenyérrel, később a pesti tűzijátékkal (is) kapcsolódott össze. Nem volt sok alkalmam, mindössze kettő, hogy ott toporoghattam sokad-magammal a  Duna parton, s élőben gyönyörködhettem a fények játékában.
A fővárostól 130 km-re lakóknak nehezen elérhető program ez, mint oly sok más, ami a fővárosban van.
De sebaj, a vidéki élet már csak ilyen, és tán nem is cserélnénk fel egyik nagyvárosira sem, pláne nem irigyeljük sok esetben a fővárosiakat!

Délelőtt Andi a két kis unokánkkal és Zsuzsi volt nálunk! Jókat csevegtünk, közben megszépültek Andi körmei, én ebédet főztem, jégkrémeztünk, szóval klassz volt!

Este ünnepi programként elmentem a templomba,  Continental Singers magyarországi csoportja koncertjére.
20-25  fiatal, harminc éven aluliakból álló kórus műsora igazán méltó befejezése 20-ának.
Azon kívül, hogy nagyon jól énekeltek, nekem nagy élmény volt a rendezvény ökumenikussága.
Együtt ültünk a római katolikus templomban a helyi pünkösdi közösséggel, Tamás atya és Városi Ferenc lelkipásztor, mindketten köszöntötték az egybegyűlteket,  hitük erejével kívánták, áradjon ránk is a remény, és  Jézus szeretete fonja be életünket.
 Hiszen Akihez fohászkodunk, Aki reményt ad nekünk életünk nehéz szakaszaiban, akiben bízhatunk, és Aki nem hagy soha cserben, az egy és ugyanaz a személy!- mutatott Városi Ferenc a keresztre feszített Krisztusra.
 21-én  a Continentak Singers Soltvadkerten, a Baptista Imaházban folytatja küldetését.
Bizonyára ott is nagysikerű előadásuk lesz!

Itt ízelítőt kaphatsz műsorukból!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése