2014. augusztus 22., péntek

Csütörtök / aug. 22.

Ezek a napok a spájzolás jegyében telnek.
Tegnap paradicsomot főztem be, ma a Zember kedvence, a káposztával töltött paprika készítése volt a fő program.
Mivel egyszerre nem kis mennyiséget készítettünk, így Zember is tevékenyen részt vett a munkálatokban.
Lereszelte az öt szép fej káposztát, a pár évvel ezelőtt vásárolt, de csak keveset használt káposztagyalun, nagyon finom vékonyra.
Megmértük, hét és fél kg lett, erre szórtam öt kanál sót, egy csomag egész-borsot és egy csomag egész köményt, alaposan összekevertem, majd állni hagytuk.
Ebéd és a nyugdíjasoknak kijáró pihenő után Zember kicsumázta a paprikákat, éppen ötven darabot, én megtöltöttem a kicsavart káposztával. Teljesen véletlen, hogy így éppen tele lett egy húsz literes műanyag edény, ezután csak a már tegnap elkészített savanyúságlével nyakon öntöttük, s mehetett a helyére.
A jól végzett munka után megjutalmaztuk magunkat egy kis jégkrémmel!
Mert megérdemeljük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése